Strona główna
Poland 1 | Poland 2 | World A-E | World F-N | World O-Z | Linki | Technika | Wydarzenia | Magazyn
Bibliografia | Kontakt
Piotr Banachowicz (Polska) Cezary Bartczak (Polska) Jerzy Bednarski (Polska) Szczepan Bonalski (Polska) Cezary Dybowski (Polska) Adam Fleks (Polska) Krzysztof Frychel (Polska) Artur Gawin (Polska) Julian Gołubiński (Polska) Michał Gozdek (Polska) Robert S. Górski Tomasz Grzyb (Polska) Stanisław Jawor (Polska) Marcin Jedynak (Polska) Piotr Jędracha (Polska) Magdalena Kacmajor (Polska) Agata Kasperek (Polska) Jakub Kaszuba (Polska) Marzena Kolarz (Polska) Justyna Komar (Polska) Bartosz Koszowski (Polska) Igor Kraucki (Polska) Grzegorz Linkiewicz (Polska) Paweł Kula (Polska) Kuba Luboradzki (Polska) Marcin Luraniec (Polska)



Robert S. Górski

Fotografia otworkowa pozwala na używanie niecodziennego języka fotograficznego. Nieskończona głębia miękkiej ostrości, specyficzna praca pod światło i naturalna winieta dostarczają środków wyrazu, które koncentrują uwagę widza na niedosłownej, nieoczywistej treści obrazu. Jest to dla mnie bardzo atrakcyjne, z tego powodu tak cenię fotorafię otworkową.

Pinhole photography speaks an unusual visual language. Infinite but soft depth of field, characteristic way of work against the light and natural vignette focuses spectators on an unreal, unobvious content of the photograph. It's very appealing to me and that is why I appreciate pinhole photography.

Robert S. Górski


Strona: [1]  2  3  4  5  6  
© 2008 Pinhole
Wszelkie prawa zastrzeżone